Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu

Steal These Ideas!: Marketing Secrets That Will Make You a Star

Tagi: marketing, pomysły

Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu
Cena: 37,00zł   Dodaj do koszyka
Autor: Steve Cone
Tłumacz: AgnieszkaCzardybon
Data wydania: 12 July 2006

Pomysły do wzięcia. Tajemnice skutecznych działań marketingowych Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową 10 gotowych pomysłów do wykorzystania od zaraz Ekscytacja, nowość ...
Format: A5     ISBN: 83-246-0359-X     EAN: 9788324603596

Opis książki

Pomysły do wzięcia.
Tajemnice skutecznych działań marketingowych

  • Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów
  • Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową
  • 10 gotowych pomysłów do wykorzystania od zaraz

Ekscytacja, nowość i prowokacja -- oto najważniejsze składniki reklamy. Jesteśmy wiecznie zajęci. Naszą rozproszoną uwagę może przykuć tylko starannie przygotowana kampania, która wyróżni się na tle tysięcy innych, atakujących nas z telewizorów, radioodbiorników, czasopism i witryn internetowych. Ale przyciągnięcie uwagi to jeszcze nie wszystko -- na reklamie zarobią tylko ci, którzy wywołają u klientów reakcję. Dowiedz się, jak prowadzić rentowny marketing. Poznaj techniki i slogany reklamowe, które stały się współczesną klasyką. Niech ta książka będzie źródłem Twoich nowych pomysłów na reklamę.

Zdaj się na doświadczenie autora. To człowiek, który ma w świecie reklamy sporo do powiedzenia. Zarządzając marketingiem czołowych amerykańskich korporacji, takich jak American Express, Epsilon, Apple, Fidelity czy Citigroup, a także współpracując ze znanymi politykami i organizacjami non profit, Steve Cone zdobył bogate doświadczenie, którym dzieli się z Tobą.

  • Przegląd doskonałych, miernych i fatalnych strategii reklamowych
  • Tworzenie skutecznych programów lojalnościowych
  • Budowanie medialnej twarzy firmy
  • Reklama w internecie: dużo hałasu i iskra nadziei
  • Poznawanie psychiki klientów
  • Inna strona reklamy: public relations i sponsoring

"Poszukujemy ochotników, którzy wyzwolą reklamę z oków sztampy. Od kandydatów oczekujemy nowych pomysłów. Gwarantujemy duże pieniądze i sławę."
Twoi klienci
zobacz inne książki w kategorii:
Marketing