Avon. Najbardziej kobieca z firm

Avon: Building The Worlds Premier Company for Women

Avon. Najbardziej kobieca z firm
Cena: 39,00zł   Dodaj do koszyka
Autor: Laura Klepacki
Tłumacz: JoannaSugiero
Data wydania: 30 August 2007

Globalna potęga marketingowa na szpilkach Damskie oblicze sukcesu Przedstawiciele handlowi w spódnicach Kobiecy marketing bezpośredni Wizerunek firmy w pełnym makijażu Receptury na kreatywność i innowacje Doświadczenia firmy AVON składają się ...
Format: A5     ISBN: 83-246-0380-8     EAN: 9788324603800

Opis książki

Globalna potęga marketingowa na szpilkach

  • Damskie oblicze sukcesu
  • Przedstawiciele handlowi w spódnicach
  • Kobiecy marketing bezpośredni
  • Wizerunek firmy w pełnym makijażu
  • Receptury na kreatywność i innowacje

Doświadczenia firmy AVON składają się na jedną z najciekawszych i najbardziej inspirujących historii w dziejach współczesnej gospodarki. Działająca od ponad stu lat, a na polskim rynku świętująca właśnie swoje piętnastolecie, firma AVON akceptuje ciągłą potrzebę zmian i dostosowywania się do rosnących oczekiwań klientek. Z jednej strony ma za sobą nieprawdopodobnie długą i piękną tradycję, czyli lata, podczas których kształtowała własną pozycję rynkową, a z drugiej nie zatraciła umiejętności dostosowywania się do aktualnych warunków i zdolności natychmiastowej asymilacji kulturowej, a także analizy nowych wzorców życia. Ta mikstura po prostu musi mieć zapach sukcesu.

AVON dał szansę kobietom. Firma postawiła na ukryte talenty i motywację tej części społeczeństwa, która w czasach rozwoju marki nie miała nawet możliwości głosowania. Przez te wszystkie lata -- z każdą kolejną sprzedaną szminką, pudrem i kremem do twarzy -- AVON pozwalał budować konsultantkom ich własną niezależność. Przy okazji sam rósł w siłę, zdobywał kolejne rynki, kształtował kulturę, angażował się w akcje charytatywne. Dowiedz się, na ile sposobów AVON uczynił świat piękniejszym:

  • transformacja z firmy rodzinnej w potęgę międzynarodową,
  • nowatorskie metody zarządzania,
  • zmiany i rozszerzanie oferty,
  • alternatywne formy dystrybucji,
  • inwestycje w sieć i zespół pracowników,
  • plany i metody motywacyjne,
  • działalność non profit.