Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Dont panic. Probezeit. Wie Sie überzeugen, wie Sie Fehler vermeiden

Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę
Cena: 14,90zł   Dodaj do koszyka
Autor: Petra Begemann
Tłumacz: EwaKlej
Data wydania: 26 April 2007

Jak przetrwać w nowej firmie -- zestaw pierwszej pomocy, czyli 50 wskazówek, jak nie wpaść w panikę w nowej pracy Katalog profesjonalnych zachowań Sposoby odnajdowania się w nowym miejscu pracy ...
Format: 122x194     ISBN: 978-83-246-0988-8     EAN: 9788324609888

Opis książki

Jak przetrwać w nowej firmie -- zestaw pierwszej pomocy,
czyli 50 wskazówek, jak nie wpaść w panikę w nowej pracy

  • Katalog profesjonalnych zachowań
  • Sposoby odnajdowania się w nowym miejscu pracy
  • Metody efektywnego wykorzystywania wiedzy
  • Rozpoznanie kultury firmy i zasad postępowania

Z dyplomem w ręku zaczynasz szukać pracy. Wreszcie udaje Ci się znaleźć coś odpowiedniego -- być może jest to nawet praca Twoich marzeń. Myślisz, że najgorsze już za Tobą. Czy tak jest rzeczywiście? Okres próbny to najtrudniejszy moment w karierze. Jak się zachować? Jak uniknąć wpadek? Jak wyrobić sobie dobrą opinię, wzbudzić szacunek i przekonać szefa, że zatrudniając Cię, dokonał jedynego słusznego wyboru? Przede wszystkim nie panikuj!

Potrzebujesz teraz rady, jak osiągnąć sukces. A właściwie -- szczegółowych wskazówek, jak nie postępować, by przetrwać, utrzymać się na stanowisku i kontynuować oszałamiającą karierę. To właśnie oferuje Ci poradnik "Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę".

Wiedza i chęć zdobywania nowych doświadczeń zapewniają dobry start zawodowy. To jednak dopiero początek długiej i wyboistej drogi. To, czy Twoje kompetencje i możliwości zostaną docenione, jest warunkowane przez dziesiątki niezależnych czynników. Z istnienia większości z nich nawet nie zdajesz sobie sprawy. Ten poradnik pomoże Ci je zidentyfikować. Zawiera on również komplet wskazówek, jak radzić sobie z nowymi zadaniami, oczekiwaniami i intrygami biurowymi.

Przeczytaj, zapamiętaj i zastosuj, czyli rady dotyczące:

  • struktury firmy (koledzy i szefowie),
  • niedoceniania i przeceniania własnej osoby,
  • braku zaangażowania i przerostu ambicji,
  • elastyczności i wyznaczania granic,
  • kompetencji zawodowych i tuszowania błędów.

Wykorzystaj doskonałą szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia