Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Marketing Warfare

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Cena: 37,00zł   Dodaj do koszyka
Autor: Al Ries, Jack Trout
Tłumacz: AnnaOwsiak,MagdalenaStrzelecka
Data wydania: 22 November 2007

Spotkaj się z Alem i Laurą Ries 30. września na seminarium pt. Budowanie Marki Sukcesu Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia ...
Format: 205x195     ISBN: 978-83-246-0512-5     EAN: 9788324605125

Opis książki

Spotkaj się z Alem i Laurą Ries 30. września na seminarium pt. Budowanie Marki Sukcesu


Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych -- w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s -- wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.
""

zobacz inne książki w kategorii:
Marketing