Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz

Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz
Cena: 23,90zł   Dodaj do koszyka
Autor: Jarosław Kordziński
Data wydania: 1 February 2012

Aby motywować innych, sami musimy mieć motywację. Richard Denny Co motywuje ludzi? Jaki jest Twój sposób zarządzania? Czy potrafisz skutecznie się komunikować? Czym charakteryzuje się efektywny zespół? Jak zbudować silną ...
Format:     ISBN: 978-83-246-4570-1     EAN: 9788324645701

Opis książki

Aby motywować innych, sami musimy mieć motywację.
Richard Denny
  • Co motywuje ludzi?
  • Jaki jest Twój sposób zarządzania?
  • Czy potrafisz skutecznie się komunikować?
  • Czym charakteryzuje się efektywny zespół?
  • Jak zbudować silną organizację?
  • Do czego potrzebujesz pewności siebie?

Drukowany impuls do działania!

Marzeniem każdego menedżera jest zarządzanie pełnym entuzjazmu do pracy zespołem, składającym się wyłącznie z zadowolonych z życia ludzi. Zespołem zgranym i lojalnym, który nigdy nie działa na szkodę firmy, kolegów czy wreszcie nas — szefów. I choć trudno w to uwierzyć, Twój aktualny, apatyczny i lekko rozleniwiony dział od tego wymarzonego różni się tylko jednym — poziomem motywacji!

To, czy pracownik wykazuje maksimum zaangażowania, czy nieustannie próbuje wymigać się od pracy, albo — co gorsza — wyznaje zasadę "Czy się stoi, czy się leży — dwa tysiące się należy", zależy właśnie od tego, w jaki sposób i z jaką skutecznością używasz narzędzi motywacyjnych. Twoim głównym celem powinno być wzmocnienie pozytywnych zachowań pracowników, bo właśnie to pozwoli na osiągnięcie większej efektywności Twojego zespołu. Łatwo powiedzieć? I prawie tak samo łatwo wykonać! Musisz tylko poznać kilka podstawowych zasad i zacząć czerpać korzyści z dobrze zarządzanego zespołu.

  • Teoretyczne podstawy motywacji.
  • Różne style zarządzania.
  • Delegowanie uprawnień.
  • Podstawy skutecznej komunikacji.
  • Teorie wzmocnienia i modyfikacji zachowań.
  • Motywacja pozytywna.
  • Zespołowe podejmowanie decyzji.
  • Grupy zadaniowe.
  • Znaczenie kultury organizacji.
  • Budowanie siły organizacji.