NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013
Cena: 19,95zł   Dodaj do koszyka
Autor: Eryk Mistewicz
Data wydania: 4 February 2013

NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej ...
Format:     ISBN: 978-8-3768-0746-1     EAN: 9788376807461

Opis książki

NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian inspirujące!

NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.

W trzecim wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: Paweł Graś, Nicholas Carr, Tomasz Sekielski, Tomasz Wróblewski, Konrad Ciesiołkiewicz, Piotr Voelkel, Michał Boni, Sławomir Jastrzębowski, Paweł Lisicki, Jarosław Kuźniar, Jean-Paul Oury, Kataryna, Michał Kleiber, Piotr Legutko, Richard Kastelein, Marcin Bosacki, Piotr Gabryel, Michał Majewski, Agata Czarnacka, Justyna Łukasik, JP Rangaswami, Emmanuel Dupuy, Łukasz Wróbel, Edi Pyrek, Marek Staniszewski.

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

Zobacz również poprzednie numery: