Marketing według Teda Levitta

Ted Levitt on Marketing (Harvard Business Review Facebook)

Marketing według Teda Levitta
Cena: 49,00zł   Dodaj do koszyka
Autor: Theodore Levitt
Tłumacz: AnnaKanclerz
Data wydania: 9 May 2008

Ponadczasowa klasyka marketingu Innowacyjne naśladownictwo Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie Globalizacja rynków Reklama: "poezja dopasowania" Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. ...
Format: A5     ISBN: 978-83-246-0906-2     EAN: 9788324609062

Opis książki

Ponadczasowa klasyka marketingu

  • Innowacyjne naśladownictwo
  • Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
  • Globalizacja rynków
  • Reklama: "poezja dopasowania"

Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.

Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.


"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.

Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz

zobacz inne książki w kategorii:
Marketing