Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press

Writing for Business: Expert Solutions to Everyday Challenges (Pocket Mentor)

Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press
Cena: 24,90zł   Dodaj do koszyka
Autor: Harvard Business School Press
Tłumacz: AnnaWoźniak,KatarzynaRybak
Data wydania: 9 June 2008

Narzędzia komunikacji pisemnej w biznesie Zasady tworzenia przejrzystych tekstów Uwagi dotyczące dokumentów technicznych Reguły pisania e-maili Czy stosujesz świadomie zasady sprawnej komunikacji, gdy tworzysz krótką notatkę służbową lub obszerne sprawozdanie, ...
Format: 122x194     ISBN: 978-83-246-1387-8     EAN: 9788324613878

Opis książki

  • Narzędzia komunikacji pisemnej w biznesie
  • Zasady tworzenia przejrzystych tekstów
  • Uwagi dotyczące dokumentów technicznych
  • Reguły pisania e-maili

Czy stosujesz świadomie zasady sprawnej komunikacji, gdy tworzysz krótką notatkę służbową lub obszerne sprawozdanie, redagujesz oficjalne pismo albo też list elektroniczny? Czy zastanawiasz się, w jaki sposób najefektywniej da się przekazać zamierzone treści albo na ile skutecznie wpłyniesz na swoich odbiorców? Naucz się łączyć perswazyjną treść przekazu z najbardziej adekwatną formą. Twój Osobisty Mentor dostarczy Ci cennych wskazówek na temat tego, jak pisać różne rodzaje tekstów. Podpowie Ci, jak wyostrzyć styl, nadać przesłaniu odpowiednią wyrazistość i zwiększyć jego efektywność.

Sprawdź:
  • jak buduje się lekki i perswazyjny akapit;
  • czemu warto przeprowadzić organizację materiału;
  • dlaczego strona czynna czasowników jest Twoim sprzymierzeńcem;
  • co zyskujesz, dostosowując przekaz do odbiorcy;
  • czego możesz nauczyć się z zalecanej literatury.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są rzetelnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i potencjalne słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu - te niewielkie przewodniki stanowią niezawodne wsparcie przy rozwiązywaniu codziennych problemów szybciej, efektywniej i bardziej profesjonalnie.

Bądź menedżerem, który potrafi:
  • budować jasne i niebudzące wątpliwości przekazy;
  • trzymać się kluczowych zasad tworzenia korespondencji;
  • pisać teksty zwięzłe i zawierające maksimum informacji;
  • błyskawicznie nakreślić szkic dowolnego dokumentu.