Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę

Set-up-to-fail Syndrome: Overcoming the Undertow of Expectations

Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę
Cena: 57,00zł   Dodaj do koszyka
Autor: Jean-Francois Manzoni, Jean-Louis Barsoux
Tłumacz: GabrielaGórnicka
Data wydania: 7 October 2008

Błyskotliwa, przełomowa książka Warren Bennis Mierz wysoko Wyobraź sobie świat wolny od: zachowawczego zarządzania wydawania błędnych sądów niedoceniania podwładnych i stwórz go w swojej firmie! Nadgorliwość gorsza od faszyzmu. Wiele ...
Format: A5     ISBN: 978-83-246-1470-7     EAN: 9788324614707

Opis książki

Błyskotliwa, przełomowa książka
Warren Bennis

Mierz wysoko

Wyobraź sobie świat wolny od:
  • zachowawczego zarządzania
  • wydawania błędnych sądów
  • niedoceniania podwładnych
  • i stwórz go w swojej firmie!

Nadgorliwość gorsza od faszyzmu. Wiele jest prawdy w tym popularnym powiedzeniu. Czyż nadopiekuńczy rodzice nie zmieniają swoich dzieci w inwalidów, przesadnie się o nie troszcząc i trzymając je pod kloszem? Czyż ostrożni szefowie nie przeistaczają swoich pracowników w bezwolne maszynki do wypełniania poleceń -- tylko dlatego, że chcą im pomóc, kierując ich każdym krokiem? Słabość jest na ogół wynikiem przesadnej kontroli i braku szansy na samodzielność czy uczenie się na własnych błędach.

Warto, byś zdał sobie sprawę, iż za przeciętne wyniki pracowników często odpowiadają ich szefowie, którzy mimo dobrych chęci stosują fatalne w skutkach metody zarządzania. Czy Tobie również zdarzyło się zmniejszać oczekiwania wobec podwładnego i zachęcać go tym samym do osiągania słabszych wyników? Czy udało Ci się, niczym nauczycielowi, zaszufladkować kogoś skutecznie i wprawić w ruch błędne koło uprzedzeń oraz stronniczych sądów? Eksperci w sprawach przywództwa proponują Ci krótki kurs bezbłędnego zarządzania ludźmi.

Dlaczego menedżerowie:
  • inaczej traktują słabszych pracowników?
  • nadają innym etykiety i są stronniczy?
  • nie lubią zmieniać swojego punktu widzenia?
Dlaczego pracownicy:
  • sami skazują się na porażkę?
  • uprawomocniają nadane etykiety?
  • stosują opór i prowokują szefa?

Nagroda Książki Roku 2003 Towarzystwa Zarządzania Zasobami Ludzkimi (SHRM) -- największego na świecie stowarzyszenia specjalistów w tej dziedzinie