Motywowanie i inspirowanie zespołu. 151 błyskotliwych rozwiązań

151 Quick Ideas to Inspire Your Staff

Motywowanie i inspirowanie zespołu. 151 błyskotliwych rozwiązań
Cena: 34,90zł   Dodaj do koszyka
Autor: Jerry R. Wilson
Tłumacz: MonikaRaulinajtys
Data wydania: 21 October 2008

Twój osobisty regulamin pracy Przede wszystkim poznaj wartość swoich pracowników Następnie nagradzaj nawet drobne sukcesy I wreszcie, uważaj z przesadną krytyką Reguły -- strona po stronie Cudowna moc motywacji Niejednokrotnie ...
Format: A5     ISBN: 978-83-246-1652-7     EAN: 9788324616527

Opis książki

Twój osobisty regulamin pracy
  • Przede wszystkim poznaj wartość swoich pracowników
  • Następnie nagradzaj nawet drobne sukcesy
  • I wreszcie, uważaj z przesadną krytyką

Reguły -- strona po stronie
Cudowna moc motywacji

Niejednokrotnie dowiedziono już, że ludzie, którzy traktują pracę jak przyjemność, nie zaś jak codzienną katorgę z krótką przerwą na weekend, wypełniają swoje obowiązki z większym entuzjazmem i zaangażowaniem. Co jednak sprawia, że już samo wejście do biura wywołuje uśmiech na ustach pracowników? Co powoduje, że świadomie i z zapałem budują sukces firmy oraz dążą do poprawienia własnych wyników? Odpowiedź jest prosta -- tym bodźcem jest motywacja.

Z pewnością zależy Ci, by Twój zespół pracował efektywnie i stale rozwijał swoje umiejętności. Ważne zatem, byś nieustannie go dopingował; by Twoi współpracownicy i podwładni tworzyli pełne zadowolenia relacje z klientami, wykorzystywali w pełni swój potencjał i śmiało wdrażali nowe, kreatywne idee. Dzięki pomysłom zawartym w tej inspirującej książce zyskasz odpowiednie nastawienie, wsparte zestawem sprawdzonych narzędzi i skutecznych technik. Wypróbuj niezawodny przepis na sukces!

Metody działania w sytuacji, gdy:
  • chcesz zatrudniać wyłącznie zwycięzców;
  • niektórzy z Twoich pracowników odznaczają się "wybiórczą pamięcią";
  • Twoim zadaniem jest inspirowanie ludzi w świecie negatywnych informacji;
  • decydujesz, czy zostać nauczycielem, kaznodzieją, trenerem, czy terapeutą;
  • chcesz pokazać pracownikom, jak bardzo Ci na nich zależy.