Filozofia Kaizen w biurze

Office Kaizen: Transforming Office Operations into a Strategic Competitive Advantage

Filozofia Kaizen w biurze
Cena: 34,90zł   Dodaj do koszyka
Autor: William Lareau
Tłumacz: MagdalenaKubalewska
Data wydania: 24 September 2009

Filozofia jakości i sukcesu Zwiększ zyski, zmniejszając koszty Zdobądź przewagę nad rywalami Zaplanuj swój sukces Wreszcie pojawiła się książka zachęcająca do tego, aby koncentrować się nie tylko na produkcji, ale ...
Format: A5     ISBN: 978-83-246-1820-0     EAN: 9788324618200

Opis książki

Filozofia jakości i sukcesu
  • Zwiększ zyski, zmniejszając koszty
  • Zdobądź przewagę nad rywalami
  • Zaplanuj swój sukces
Wreszcie pojawiła się książka zachęcająca do tego, aby koncentrować się nie tylko na produkcji, ale również ulepszaniu działania pozostałych części organizacji. Filozofia Kaizen w biurze to podstawa do ciągłego doskonalenia pracy całej organizacji.
G. Thomas Marsh,
prezes i dyrektor generalny Astronautics Operations,
Lockheed Martin Space Systems Company

Filozofia zmian

Obniżenie kosztów przy zachowaniu dotychczasowej wydajności -- czy to możliwe? Oto pytanie spędzające sen z powiek niejednemu menedżerowi, dyrektorowi i prezesowi. Pozytywna zmiana jakości pracy Twojego biura jest możliwa pod warunkiem, że zastosujesz odpowiednie narzędzia. Jeśli myślisz poważnie o wprowadzeniu konstruktywnych przeobrażeń w swojej firmie, istnieje jedno niezawodne rozwiązanie -- Office Kaizen.

Program oparty na filozofii Kaizen koncentruje się na ciągłym i długoterminowym wprowadzaniu ulepszeń. Proponuje przy tym ujednoliconą, spójną metodę, która umożliwia firmie istotne zwiększenie skuteczności, jakości i wydajności procesów biurowych oraz administracyjnych. Office Kaizen to jeden efektywny zestaw rozwiązań, na który składają się: ścieżka wdrożeniowa, filozofia zarządzania, struktura kierownictwa i komplet gotowych do użycia narzędzi.


Office Kaizen buduje organizację, która:
  • jest dobrze zarządzana,
  • jest wysoce produktywna,
  • po mistrzowsku wprowadza małe i wielkie zmiany,
  • potrafi zapewnić sobie stałą przewagę nad konkurencją,
  • wciąż ulepsza podstawowe procesy pracy.