Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Guerrilla Marketing for the Home-Based Business

Tagi: mała firma

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
Cena: 39,00zł   Dodaj do koszyka
Autor: Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Tłumacz: AnnaKoryczan,JoannaSugiero
Data wydania: 16 March 2006

Odkryj potencjał swojej firmy Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe Zastosuj sprawdzone techniki działania Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ...
Format: A5     ISBN: 83-246-0262-3     EAN: 9788324602629

Opis książki

Odkryj potencjał swojej firmy

  • Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
  • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
  • Zastosuj sprawdzone techniki działania

Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.

Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.

  • Poszukiwanie niszy rynkowej
  • Zdobywanie referencji
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Reklama bezpośrednia
  • Budowanie kanałów sprzedaży
  • Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
  • Proces sprzedaży

Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.

zobacz inne książki w kategorii:
Marketing