Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej

Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej
Cena: 34,90zł   Dodaj do koszyka
Autor: Anna Grzywińska, Szymon Okoń
Data wydania: 22 February 2010

Patent na innowację! Wynalazki, znaki towarowe, wzory użytkowe i przemysłowe Skuteczna ochrona własności przemysłowej Efektywne zarządzanie i wycena Aspekty międzynarodowe i europejskie Praktyczne przykłady Wszelkie prawa zastrzeżone Wynalazki od zawsze ...
Format: A5     ISBN: 978-83-246-2484-3     EAN: 9788324624843

Opis książki

Patent na innowację!

  • Wynalazki, znaki towarowe, wzory użytkowe i przemysłowe
  • Skuteczna ochrona własności przemysłowej
  • Efektywne zarządzanie i wycena
  • Aspekty międzynarodowe i europejskie
  • Praktyczne przykłady

Wszelkie prawa zastrzeżone

Wynalazki od zawsze napędzały rozwój ludzkości. Wciąż szukamy nowych rozwiązań, uruchamiamy procesy innowacyjne, przeprowadzamy badania, przedstawiamy niespotykane dotąd projekty, wzory i znaki. Tworzymy produkty, które czynią życie łatwiejszym i przyjemniejszym oraz są odpowiedzią na nasze potrzeby. Jednak tak jak potrzeba jest matką wynalazku, tak ochrona patentowa powinna być jego logicznym następstwem.

Bez względu na to, czy pracujesz w laboratorium badawczym, projektujesz logo firmy, czy opracowujesz urządzenie umożliwiające podróże w czasie, zawsze powinieneś zadbać o bezpieczeństwo tego, co stworzyłeś. Chroń swoją własność przemysłową. Strzeż praw do marki. Pilnuj, by nikt niepowołany nie przywłaszczył sobie Twojego wynalazku.

System własności przemysłowej:
  • Własność przemysłowa i jej źródła.
  • Znaczenie prawa własności przemysłowej w każdym przedsiębiorstwie.
  • Przedmioty prawa własności przemysłowej — ze szczególnym uwzględnieniem wynalazków, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych czy znaków towarowych.
  • Powstanie patentu, uzyskanie prawa ochronnego i prawa z rejestracji.
  • Analiza zagadnień wyceny własności przemysłowej oraz najistotniejsze sprawy związane z efektywnym zarządzaniem tą wyceną.
  • Kwestia prawa własności przemysłowej poza granicami kraju.
zobacz inne książki w kategorii:
Marketing