wymioty podczas okresu

iza | 2007-10-10 08:52
mam 27 lat i od paru miesiecy koszmarne miesiaczki, zawsze pierwszego dnia okresu mam nudnosci i wymiotuje, do tego mam okropny bol brzucha i czuje sie generalnie bardzo slaba. zawsze mialam raczej bolesne miesiaczki ale nigdy az do tego stopnia ja teraz nie jestem w stanie wogole funkcjonowac przez pierwszy dzien, nie wiem czy jest to normalne i czy mam sie czym martic, mam nadzieje ze to nie sa objawy zadnej choroby.Bardzo prosze o odpowiedz

Odpowiedzi na pytanie

Odpowiedz na pytanie:


Liczba odpowiedzi: 44
~nattie | 2007-10-10 13:39
Izo, ja bym na Twoim miejscu zgłosiła się do ginekologa. Wiem, że tabletki antykoncepcyjne zmniejszają ból podczas okresu. Na pewno w przypadku, którym opisałaś powinny być zrobione badania.
~martyna | 2009-07-09 08:59
mam 16 lat i mam dokładnie takie same objawy co pani Iza...
nie wiem co robić aby się tego pozbyć.
czekam na jakieś porady
~zosia | 2009-07-11 18:47
Ja tez mialam bardzo bolesne okresy i naprawdę pomogły mi tabletki antykoncepcyjne. Okresy stały się dużo mniej uciążliwe. Na Twoim miejscu też bym spróbowała, a przede wszystkim wybrała się do ginekologa.
~goosia | 2009-08-30 16:28
mam okropne bole 1 dnia tak jak Iza . dzis dostalam okresu na poczatku bylo wszystko dobrze ale potem zaczol mnei bolec brzuch ze az sie zwijalam wzielam 3 tabletki ( no spa ) przespalam sie i bylo ok jak wstalam to mialalm mdlosci zaczelam wymiotowac i dostalam rozwolnienia ,

Pomocy !
~ika | 2009-08-31 15:27
...nie ma zartow lepiej niech sie Pani zglosi do ginekologa! :(
Ja mam bóle kregoslupa przez kilka dni przed misiaczka i zawsze staram sie nie brac zadnych tabletek... jezeli naprawde juz nie umie wytrzymac to jedna przeciwbolowa calkowicie wystarcza... nigdy nie miewam nudnosci nigdy tez nie wymiotywalam podczas okresu... wiec nie wiele moge pomuc!

Tak wiec zycze zdrowka i niech sie Pani koniecznie zglosi do lekarza =/
~Klaudia | 2009-09-25 19:02
Mam 16 lat i przez dwa pierwsze dni albo dluzej pod czas okresu mam mdlosci , slabo mi jest, brzuch mnie strasznie boli i zadne tabletki mi nie pomagaja. niewiem co mam robic. Prosze o jakas porade .
~ja | 2010-02-04 21:59
mam dokładnie ten sam problem!! i 18 lat.. wszyscy radzą ,żeby pójść do ginekologa, ale jakoś nie mam na to ochoty. A miesiączki są straszne! Wymioty, osłabienie, dreszcze (skoki temperatury - raz ciepło, raz zimno) i taki dziwny ból w biodrach, jakby ktoś mi kości łamał.. brr..
~kaska | 2010-10-27 11:04
widzę, że nie jestem sama, mam te same objawy 1 dnia, straszliwy ból, wymioty i leżenie cały dzień:( byłam u ginekologa i powiedziałam mu o tych objawach i wicie co... on nic na to, jakby to były zwykłe dolegliwości:/ chyba muszę się wybrać do innego ginekologa, może on pomoże.
Zauważyłam że nospa powoduje że mam większe nudności (może tylko ja tak mam nie wiem) bo teraz biorę inne tabletki (Apo-Napro 250 mg tabletki- chyba tylko na recepte) i już nie odczuwam takich mdłości i po nich już tak nie boli brzuch, ale i tak zamierzam isć do ginekologa po antykoncepcje - może wtedy poznam co to lekkie bóle podzczas okresu
~SamaNieWiem | 2012-02-15 12:42
hejka ja mam podobne objawy własnie dzisiaj dostałam okresu i nie wiem co mam ze soba zrobić! dodam ze w listopaDZIE miałam operacje na wyciecie torbiela z prawgo jajnika. od tej pory to mój 4 okres. ból jest niesamowity nie czuje nóg boli mnie kregosłop biodra! ;/ ogolnie biore microgynon 21 tzn dzis dopiero 7 tabletke. no i nie widziałam co robic. wiec zadzwoniłam do lekarza powiedział mi zebym nie przestawała a ze po zakonczeniu okresu bede zabezpieczona. a ja je brałam dlatego zeby przesunąć okres ale niestety one na moj organizm sa za słabe. teraz wziełam No-spe i czekam czy mi cos przejdzie. dodam jeszcze ze kiedys zadko odczówałam jakie kolewiek bóle miesiaczkowe a teraz pierwsze 4 dni okresu nie wychodze z domu bo ból mi na to nie pozwala
~kamila | 2010-10-29 19:12
a ja maiłam okres jak miałam 10 lat
~Kulka | 2010-10-30 17:38
Kazda kobieta inaczej przezywa okres. Zdarzaja sie wymioty, rozwolnienie, bardzo mocny bol brzucha, skoki temperatur. Wymioty zazwyczaj wywolywane sa przez bardzo silny bol i skurcze. Najlepiej brac tabletki przeciwbolowe kilka dni przed okresem, albo sprobowac wiesolka. Dobry tez jest cieply kompres na brzuch. Teraz w aptece mozna kupic specjalne plastry rozgrzewajace na okres miesiaczki. Jesli jednak bardzo sie niepokoicie dobrze jest odwiedzic lekarza. Moze on zasugerowac tabl antykoncepcyjne, dzieki ktorym praktycznie calkowicie pozbedziecie sie bolu. Ja po braniu ich przez pol roku jakies 8 lat temu mam bolesne, nie do wytrzymania okresy tylko 2-3 razy w roku.
~Ania | 2010-12-10 12:11
Witam :) Mam prawie 20 lat i ja także odkąd pamietam (a pierwszej miesiaczki dostałam w 5 klasie szkoły podstawowej) mam bardzo bolesne okresy. Bywało tak że nie mogłam się podniść z łóżka. Tyle że ja dodatkowo miałam okres pare razy w miesiacy dajmy na trzy razy albo cztery razy w ciagu misiąca. Troche to uciążliwe. Kiedy zaczęłam brać tabletki jakie przepisała mi pani ginekolg było wszystko wporządku okres miałam raz w mięsiącu ale bóle nadal były. Od jakichś 2 może 3 lat nie biore tabltek bo pani ginekolog zdobyła słwaę i wizyty do niej bardzo zdrożały i mnie zwyczajnie nie stać a tabletki które przepisuje są okrutnie drogie. to sprawdzona doktorka najlepsza w miescie. No więc przestałam brać tabletki i bóle mam jeszcze większe,a do tego dochodzi biegunka,wymioty i okres jakies dwa razy w miesiacy. I weź się męcz... No spa np na mnie nie dzieła ja musze wziąć conajmniej 2 tabletki najmocniejszego ibupromu i cały dzień przeleżeć w łóżku a tak sie nie da. Co mam robić? Pozdrawiam :)
~CARMEN | 2010-12-10 16:13
JAK UPRAWIALAS SEX TO MOZE BYC CIAZA
~Ania | 2010-12-10 17:11
Tak ale nie w czasie okres,poza tym takie objawy mam [rzy każdym okresie ...
~Ania | 2010-12-10 17:12
Tak ale nie w czasie okres,poza tym takie objawy mam przy każdym okresie ...
~Marta | 2011-06-25 23:35
HAHAHAHA ,,JAK UPRAWIALAS SEX TO MOZE BYC CIAZA''
DOBRE ja mam tak co miesiac i co caly czas jestem w ciazy ?
~MARTA | 2011-06-26 07:28
Też tak mam ,tylko nie wymiotuję...nie mam jeszcze okresu....
~Mięśniak macicy:( | 2011-08-15 18:49
Dziewczyny z tymi tabletkami anty to trochę naciąganie przez lekarzy i firmy farmaceutyczne - w USA np. można taką firmę oskarżyć, a w Polsce jest moda na tabletki anty i innego rodzaju leki. Wiem coś o tym, bo sama mam bardzo bolesne miesiączki praktycznie od 12 roku życia+ czasami wymioty, a ostatnio to już 3 miesiąc z rzędu wymiotuję w 1 dzień cyklu:(.
I tak - na początku pewna ginekolog z Częstochowy przepisała mi Microgynon 21 - stosowałam 3 lata - niby ładnie pięknie, bólu nie było, bo nie było normalnego cyklu - jajniki nie pracowały. Potem poszłam do naprawdę dobrych dwu lekarzy w Krakowie - stwierdzili u mnie mięśniaka macicy i zabronili pod żadnym pozorem stosować tabletek anty!! One zwiększają poziom estrogenów u kobiety, a estrogeny powodują wzrost mięśniaka:(
Tak, że problem wymiotów i silnych bólów podczas miesiączki to może być mięśniak macicy lub endometrioza.
Sama przez to przechodzę (teraz mam 28 lat) i szukam już tylko naturalnych środków - bardzo dobra dr. z zagranicy poleciła mi Agnus castus - może Wam pomoże dziewczyny.
Uważajcie na różne chemiczne tabletki, bo naprawdę w dużych ilościach szkodzą, nawet Paracetamol powoduje wzrost mięśniaka, a po Nos-pa to ja np. robię się zupełnie blada i dostaje strasznej biegunki:(.
A po 3 latach brania anty - mam dodatkowy problem - poważny, o którym nie napiszę już na forum, żeby Was nie straszyć:(!! Trzymajcie się Dziewczyny!!
~Mel | 2011-08-25 16:10
Ja mam dosyć bolesne miesiączki i pierwszego dnia przeważnie wymiotuje, szczególnie jeśli wykonuje zbyt gwałtowne ruchy. Nos-pa jak dla mnie jest do kitu, tak samo jak paracetamol - po prostu nie ma żadnych zmian. Działa tylko ibuprofen, przeważnie jak mi się zaczyna staram się coś zjeść i potem tabletka (bo ibuprofen na pusty żołądek to wyjątkowo zły pomysł - może uszkodzić). Zwykle długo muszę poczekać aż zadziała, a pierwszego dnia w ogóle przeważnie zwijam się w kulkę na łóżku i przetrzymuje. Wątpie żeby było to coś poważnego. Nie miałam tak wcześniej, ale wcześniej nie miałam też regularnego cyklu (ze względu na młody wiek), a jak tylko mi się uregulował to zrobiło się bardziej nieprzyjemnie - kiedyś nie czułam prawie nic. Zresztą takie objawy są w mojej rodzinie częste.
~Ankaa | 2011-08-18 17:25
ja tez tak mam ;( tylko ze u mnie to jest od zawsze ;/ bralam tabletki i wcale nie pomagaly ;/ dalej mdlalam, wymiotowalam i nie moglam ruszyc sie z lozka.... ostatnio uslyszalam do lekarza ze powinnam zajsc w ciaze to moze mi przejdzie po urodzeniu dziecka tylko ze moim zdaniem jeszcze w moim zyciu nie pora na malenstwo.... idz do lekarza moze akurat Tobie tabletki pomoga :) Pozdrawiam :)
Liczba odpowiedzi: 44

Powiązane porady

Znasz poradę w serwisie, która jest powiązana z zadanym pytaniem?

Mam poradę!