Autor: newss | 26 November 2025 08:30
Tagi: ferro prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej - styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania , Dom i ogród, porada, pomoc, instrukcja, FERRO, prezentuje, nowe, kolekcje, armatury, łazienkowej, -, styl,, funkcjonalność, i, nowoczesne, rozwiązania

FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa. Dystrybutorzy mogą więc spodziewać się większego zainteresowania klientów produktami FERRO, co przełoży się na wzrost sprzedaży w ich punktach.
Wprowadzając nowe kolekcje armatury łazienkowej, FERRO odświeża swoją ofertę, dostosowując ją do aktualnych trendów w designie i wymagań użytkowników. Dwie pierwsze kolekcje: CIRICULUS i TALASSA, właśnie weszły do sprzedaży, NOSTRIS zadebiutuje na przełomie listopada i grudnia.
Równolegle FERRO rozwija też ofertę kuchenną. Od sierpnia na rynku dostępna jest bateria filtrująca – FILTRATA. Pod koniec listopada do sprzedaży trafi dedykowany do niej system filtracji.
Nowe kolekcje FERRO wyróżniają eleganckie geometryczne formy, szlachetne wykończenia oraz przemyślana funkcjonalność. Zaprojektowano je tak, by idealnie wpisały się we współczesne standardy w aranżacji kuchni i łazienek.
Nowe propozycje łazienkowe FERRO wyróżnia nowoczesna, minimalistyczna estetyka, smukłe formy i modne wykończenia, takie jak matowa czerń, szczotkowane złoto czy grafitowy gun metal. Na uwagę zasługuje również funkcjonalność – ergonomiczne uchwyty, różnicowane wysokości wylewek czy rozwiązania podtynkowe. Wszystkie elementy zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie użytkownika i estetycznej spójności całej łazienki. Kolekcja NOSTRIS oferuje zarówno pełną linię armatury, jak i akcesoria. Armaturę z dwóch pozostałych kolekcji – CIRICULUS i TALASSA – FERRO proponuje komponować ze spójnymi stylistycznie akcesoriami z linii SMILE i NOSTRIS.
Ważnym atutem nowych kolekcji FERRO jest dbałość o ekologię – zastosowanie rozwiązań ułatwiających oszczędzanie wody (aeratory 6 l/min, ograniczniki przepływu, europejski certyfikat Unified Water Label) oraz zrównoważony, przyjazny środowisku proces produkcji (m.in. wykorzystanie pochodzącego z recyklingu tworzywa CPR, pozbawione tworzyw sztucznych opakowania).

Minimalistyczny design kolekcji NOSTRIS łączy elegancję z funkcjonalnością. Dostępna w dwóch wykończeniach – klasycznym chromie i modnym czarnym macie – obejmuje pełny asortyment armatury i akcesoriów, które pozwalają na kompleksową aranżację łazienki. Jej design inspirowany ideą „quiet luxury” nadaje wnętrzu wyrafinowany charakter.
W skład kolekcji wchodzą:

To kolekcja, która oferuje wybór, nie rezygnując ze spójności. Minimalistyczna forma i trzy wykończenia: chrom, szczotkowane złoto i gun metal – pozwalają dobrać armaturę do stylu łazienki. Linia obejmuje:
Baterie CIRICULUS można zestawiać ze spójnymi stylistycznie akcesoriami z kolekcji SMILE.

Kompaktowa kolekcja armatury łazienkowej wyróżniająca się unikatowym eleganckim wzornictwem. Uwagę zwracają zwłaszcza ultracienkie wylewki i finezyjnie wyprofilowane krawędzie. To propozycja dla tych, którzy szukają ponadczasowego designu i harmonii formy.
W skład kolekcji wchodzą:
Armaturę z kolekcji TALASSA można zestawiać ze spójnymi stylistycznie akcesoriami SMILE i NOSTRIS.

FILTRATA to elegancka i funkcjonalna bateria kuchenna, która pozwala czerpać filtrowaną wodę prosto z kranu. Dwudrożna wylewka umożliwia korzystanie z wody użytkowej oraz filtrowanej bez dodatkowej wylewki, dzbanka filtrującego czy kupowania wody w plastikowych butelkach. To szczególnie ważny atut w momencie wdrażania systemu kaucyjnego.
Bateria dostępna jest w dwóch wariantach: z klasyczną wylewką obrotową oraz znaną z bestsellerowej baterii ZUMBA elastyczną wylewką z pamięcią kształtu. FILTRATA jest kompatybilna z różnymi dostępnymi na rynku systemami filtracji, a pod koniec w sprzedaży pojawią się dedykowany system filtracyjny FERRO. Montaż zarówno baterii, jak i systemu filtrującego jest szybki i nieinwazyjny.
Wdrożeniu kolekcji NOSTRIS, CIRICULUS, TALASSA i FILTRATA towarzyszyć będzie intensywna kampania marketingowa, której celem jest nie tylko wzrost rozpoznawalności marki FERRO i zainteresowania konsumentów jej produktami, lecz także realne wsparcie dystrybutorów w sprzedaży. Promocja nowości FERRO to dla partnerów handlowych szansa na ożywienie ekspozycji, przyciągnięcie uwagi kupujących oraz wzmocnienie pozycji wśród konkurencji. Oferując nowoczesne produkty oraz wsparcie sprzedażowe dla dystrybutorów, FERRO stawia na wspólne budowanie rynku wyposażenia łazienek i kuchni.
Więcej informacji o nowych kolekcjach FERRO i katalog do pobrania: ferronowosci.pl
FERRO
press box