Podobne porady

Jak planować swój dzień - reguła 1-3-5

Poradopedia.pl | 2013-10-16 11:23

Prosty sposób na zaplanowanie dnia, żeby mieć jasne priorytety, robić to co trzeba i dobrze wykorzystać dzień. czytaj »

Znaleziono: 17
Komputer i internet w pracy Internet w pracy - jak nie marnować czasu
Poradopedia.pl | 2009-03-20
Dostęp do Internetu w miejscu pracy z pewnością przynosi wiele korzyści - w przypadku wielu branż czy stanowisk stanowi wręcz niezbędne... czytaj »
Co robić jak zaspałeś lub jesteś poważnie spóźniony
Poradopedia.pl | 2008-10-17
Nie usłyszałeś budzika, zapomniałeś o spotkaniu albo po prostu dowiedziałeś się o nim w ostatniej chwili? Przede wszystkim nie panikuj... czytaj »
Planowanie zadań Getting Things Done, czyli skuteczne realizowanie zadań
roman | 2008-09-10
Wśród wielu metod zarządzania czasem i zadaniami, które pozwalają na szybsze radzenie sobie z natłokiem zadań i pilnowaniem wszystkich terminów, na uwagę z pewnością zasługuje metoda "Getting Things Done" opisana przez Davida Allena w książce o tym samym tytule. czytaj »
Jak osiągnąć sukces w pracy i życiu osobistym?
lula78 | 2008-07-31
Bardzo ważne pytanie, które myślę, że każdy sobie kiedyś je zadał. Jak osiągnąć sukces? Myślę, że sukces można osiągnąć nieustannie... czytaj »
Budzik, zegar Jak być punktualnym i nigdy się nie spóźniać
Poradopedia.pl | 2008-05-24
Masz problemy ze spóźnianiem? A może jeszcze sobie tego nie uświadomiłeś? Dlaczego spóźnianie jest złe? Spóźnianie się odbierane jest przez... czytaj »
Jak prawidłowo przydzielić obowiązki nowym pracownikom? (na wesoło)
vbn765 | 2008-04-08
Wzięte z internetu, na wesoło ;-) 1. W zamkniętym pokoju umieścić 400 cegieł. 2. Wpuścić nowo zatrudnionych do pokoju z cegłami... czytaj »
Jak coś zrobić, żeby się nie narobić :P :d :p???
rbrys | 2006-09-21
Skoro już coś zrobić to z głową - czyli porządnie zaplanować. Często wydaje się, że jest to marnowanie czasu, ale właśnie... czytaj »
Znaleziono: 17