Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Kidnapped: How Irresponsible Marketers Are Stealing the Minds of Your Children

Tagi: dziecko, marketing

Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
Cena: 39,00zł   Dodaj do koszyka
Autor: Daniel S. Acuff, Robert H. Reiher
Tłumacz: MonikaLipiec-Szafarczyk,JoannaSugiero
Data wydania: 18 July 2006

Internet, telewizja i fast-food. A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki? Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość ...
Format: A5     ISBN: 83-246-0343-3     EAN: 9788324603435

Opis książki

Internet, telewizja i fast-food.
A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?

Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?

Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak:

  • chronić umysł dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat,
  • nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu,
  • chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem,
  • podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne,
  • prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.

zobacz inne książki w kategorii:
Marketing