Zacznij od zera. Jak przy mniejszym budżecie osiągnąć lepsze wyniki

Zilch: The Power of Zero in Business

Zacznij od zera. Jak przy mniejszym budżecie osiągnąć lepsze wyniki
Cena: 49,00zł   Dodaj do koszyka
Autor: Nancy Lublin
Tłumacz: JoannaSugiero
Data wydania: 7 March 2011

"Nancy opisuje kilka wspaniałych organizacji non profit, których modele biznesowe są inspiracją dla wszystkich przedsiębiorstw. Jej książka jest ważna". Reid Hoffman, założyciel LinkedIn Motywuj i utrzymuj dobrych pracowników, nie oferując ...
Format: A5     ISBN: 978-83-246-2969-5     EAN: 9788324629695

Opis książki

"Nancy opisuje kilka wspaniałych organizacji non profit, których modele biznesowe są inspiracją dla wszystkich przedsiębiorstw. Jej książka jest ważna".
Reid Hoffman, założyciel LinkedIn
  • Motywuj i utrzymuj dobrych pracowników, nie oferując im dużych bonusów finansowych
  • Stosuj handel wymienny, aby wykorzystać wszystkie środki i dotrzymać finansowych zobowiązań
  • Twórz cenione marki, nie wydając pieniędzy na badania i grupy fokusowe
  • Reklamuj swoje dobra i usługi, nie płacąc za to ani grosza

Wiele hałasu o… nic?

Kryzys ekonomiczny, który odcisnął swoje piętno na praktycznie wszystkich firmowych budżetach, poważnie zweryfikował myślenie o prowadzeniu biznesu. Recesja sprawiła, że przedsiębiorstwa musiały zwolnić część pracowników, dokonać cięć wydatków na marketing oraz ograniczyć inne inwestycje i zakupy. Zarówno dyrektorzy małych firm, jak i ci, którzy zarządzają największymi korporacjami na świecie, nie mieli wyjścia — musieli nauczyć się osiągać więcej, mając mniej.

Jako menedżer doskonale wiesz, że nie zawsze trzeba wynajdywać koło od nowa. Skoro istnieją rozwiązania, które sprawdzają się u Twojego sąsiada, może warto spróbować ich na własnym podwórku? Jeśli funkcjonują organizacje, dla których zarządzanie zerowym budżetem i osiąganie sukcesu to chleb powszedni, czas najwyższy zacząć korzystać z ich doświadczenia.

Przestań więc narzekać na braki finansowe i otwórz swoją firmę na potęgę zera. Wyzwól w sobie pasję, innowację i kreatywność. Zapytaj sam siebie, co byś zrobił, gdybyś nie miał nic. Gdybyś zarządzał organizacją społeczną lub charytatywną. Zdziwisz się, ile pomysłów wpadnie Ci do głowy. W tej książce znajdziesz jedenaście lekcji, które pozwolą Ci spojrzeć inaczej na swoją firmę — a może również na organizacje non profit i ludzi, którzy w nich pracują. To także niezły poradnik dla osób, które już działają w obszarze pro publico bono.