Tagi: firma, organizacja, zarządzanie
Niepokój towarzyszy ludzkości od zarania dziejów. Dawniej pomagał skutecznie walczyć o przetrwanie, dziś często bywa motorem wielkich przedsięwzięć. Jednak w organizacjach charakteryzujących się zbyt wysokim poziomem niepokoju pracownicy nie wykorzystują w pełni swoich możliwości. Dlatego umiejętność zachowania spokoju prędzej czy później owocuje lepszymi i bardziej produktywnymi relacjami w miejscu pracy.
Autor książki "Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy?" przedstawia praktyczne wskazówki, dzięki którym łatwiej osiągnąć sukces na dzisiejszych niespokojnych rynkach. Wiedza, motywacja i talent pracowników to cenne zasoby firmy, ale tak naprawdę umiejętność radzenia sobie z towarzyszącym biznesowi niepokojem często decyduje o powodzeniu lub porażce. Przedstawione w książce przykłady skłaniają do przemyśleń. Wnioski mogą pomóc w stworzeniu miejsca pracy, do którego zawsze chętnie będziemy wracać.