Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe

Small Is the New Big: and 193 Other Riffs, Rants, and Remarkable Business Ideas

Tagi: biznes, firma, zarządzanie

Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
Cena: 57,00zł   Dodaj do koszyka
Autor: Seth Godin
Tłumacz: EwaBorówka
Data wydania: 29 March 2007

Poważny biznes z przymrużeniem oka Kim są zmianoholicy? Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą? Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym? "Teraz małe jest wielkie..." ...
Format: A5     ISBN: 83-246-0831-1     EAN: 9788324608317

Opis książki

Poważny biznes z przymrużeniem oka

  • Kim są zmianoholicy?
  • Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą?
  • Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym?

"Teraz małe jest wielkie..." to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle innych poradników biznesowych. Znajdziesz w niej najciekawsze anegdoty oraz felietony autorstwa Setha Godina, słynnego na całym świecie teoretyka biznesu, a także autora licznych bestsellerów. Każdą historię przenika mądrość człowieka, który posiada niezwykły dar obserwacji otaczającego świata i potrafi dostrzec w nim to, czego większość z nas nie zauważa. Jego wnikliwe uwagi i spostrzeżenia zachwycają swoją prostotą i błyskotliwością. Sprawiają, że zaczynamy zastanawiać się nad tym, kim jesteśmy, co robimy, co kupujemy i dlaczego tak się dzieje.

Świat pędzi do przodu w szalonym tempie. Nadchodzi epoka anonimowości, w której każdy będzie mógł z łatwością ukryć się przed innymi i uniknąć odpowiedzialności za własne czyny. Powszechny dostęp do internetu, rosnąca popularność blogów, wszechobecność mediów, a także zacięta i bezpardonowa walka o klientów to nasza codzienna rzeczywistość. W dzisiejszych czasach sukces nie zależy już od tego, ile godzin spędzisz w pracy, lecz od tego, czy jesteś gotowy podjąć ryzyko. Musisz być niezwykły i oryginalny, w przeciwnym razie zginiesz w tłumie. Jeśli nie chcesz zostać w tyle w pogoni za klientem, przestrzegaj podstawowych zasad:

  • Szanuj konsumentów, ponieważ teraz mają większą władzę niż kiedykolwiek.
  • Nie stój w miejscu i bądź otwarty na zmiany.
  • Nie kłam i nie oszukuj, bo Twoi klienci zawsze się o tym dowiedzą.
  • A przede wszystkim pamiętaj, że duży rozmiar przestał być zaletą. Teraz małe jest wielkie!

"Jak możesz marnotrawić kolejny dzień i nie czerpać korzyści z największej przemiany, która dotyka nasze pokolenie? Jak śmiesz zadowalać się miernotą, skoro współczesny świat stwarza Ci warunki do bycia wyjątkowym?"
Seth Godin -- autor
zobacz inne książki w kategorii:
Marketing