Autor: Eryk Mistewicz
Data wydania: 18 July 2012
Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa. Świat przyspieszył, a człowiek został taki sam. W "Nowych Mediach" będziemy publikowali prace naukowców badających sposób funkcjonowania naszego ...
Format: 180x255 ISBN: 978-83-7680-547-4 EAN: 9788376805474
Opis książki
Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa.
Świat przyspieszył, a człowiek został taki sam. W "Nowych Mediach" będziemy publikowali prace naukowców badających sposób funkcjonowania naszego mózgu; mózgu podległego ciągłemu bombardowaniu informacjami, doświadczającego multitaskingu – jednoczesnego przetwarzaniu sygnałów z wielu źródeł, starającego się dostosować do zmian w masowej komunikacji. Będziemy poszukiwali odpowiedzi na pytanie o skuteczne w tej sytuacji techniki edukacji, marketingu, reklamy, komunikacji masowej.
Do kupienia również oddzielne artykuły:
- Debata: Zmiana 2.0, Jorgen BANG-JENSEN, Tomasz CZECHOWICZ, Beata MOŃKA, Eryk MISTEWICZ, Cezary SMORSZCZEWSKI, Zygmunt SOLORZ-ŻAK
- Bezmarketing, Scott STRATTEN
- Twitter użyteczne narzędzie osiągania swoich celów, Radosław SIKORSKI
- Dziesięć mitów Twittera, Eryk MISTEWICZ
- Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?, Howard OWENS
- Tłum nigdy nie będzie mądrzejszy od jednostki, Jarosław KUŹNIAR
- Dziennikarstwo przetrwa, Dariusz ROSIAK
- Może są straszni, ale są Tobie potrzebni, Sławomir JASTRZĘBOWSKI
- Prawo do czytania, Richard STALLMAN
- Autorze! Wydaj się sam!, Piotr LIPIŃSKI
- Moja muzyka nie zna granic, Igor LIPIŃSKI
- Jak zmienia się telewizja, Andrzej GODLEWSKI
- "Milczenie jest integralną częścią komunikacji", PAPIEŻ BENEDYKT XVI
- Pochwała nieracjonalności, Dan ARIELY
- TED w 18 minut zmieniamy świat, Edi PYREK
- Czas na rytualizację marek?, Marek STANISZEWSKI
- Marketing w IT: ciągła zmiana, Łukasz ŚWIĄTEK
- Kto jest w sieci liderem opinii?, Jean-Paul OURY
- ROI król oszustów, Eryk MISTEWICZ, Norbert KILEN, Mirek POŁYNIAK, Michał GÓRECKI, Michał GĄSIOR, Anna MIOTK, Marek STANISZEWSKI
- Jak skutecznie komunikować najtrudniejsze reformy?, Thierry SAUSSEZ
- Debata: Jak wygrać wybory?, Sébastien COUDERC, Arnaud DASSIER, Igor MINTUSOW, Eryk MISTEWICZ, Mark PURSEY
- Debata, która rozstrzygnęła o przyszłości Polski, Jacques SEGUELA
- O polskie Wembley, Jerzy MIKUŁOWSKI-POMORSKI
- Hagada siła opowieści, profesor Waldemar CHROSTOWSKI, rozmawia Filip MEMCHES
- Story, czyli opowieść tubylców australijskich o sobie i świecie, w którym żyją, Teresa PODEMSKA-ABT
- Jak być kreatywnym?, Michael MICHALKO
- Warto przeczytać
Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.