NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: TED w 18 minut zmieniamy świat

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: TED  w 18 minut zmieniamy świat
Cena: 1,99zł   Dodaj do koszyka
Autor: Edi Pyrek
Data wydania: 11 July 2012

Jeden z najbardziej wziętych polskich doradców biznesowych, coach szefów największych polskich firm zafascynował się TED-em. Potrafi o tej społeczności opowiadać godzinami. W niniejszym, z pasją napisanym tekście, przekonuje, że w ...
Format:     ISBN: 9788376805849     EAN: 9788376805849

Opis książki

Jeden z najbardziej wziętych polskich doradców biznesowych, coach szefów największych polskich firm zafascynował się TED-em. Potrafi o tej społeczności opowiadać godzinami. W niniejszym, z pasją napisanym tekście, przekonuje, że w ciągu 18-minutowej prezentacji TED zmienia świat. Jak?


""

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

www.marketingnarracyjny.pl

zobacz inne książki w kategorii:
Marketing