NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak być kreatywnym?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak być kreatywnym?
Cena: 1,99zł   Dodaj do koszyka
Autor: Michael Michalko
Data wydania: 11 July 2012

Kreatywność jest paradoksalna. Aby stworzyć dzieło, jego twórca musi posiadać wiedzę. By jednak zobaczyć nieoczekiwane i wyjątkowe połączenia, musi zapomnieć, że wiedzę posiada to jedna z myśli Michaela Michalko, najbardziej ...
Format:     ISBN: 9788376805955     EAN: 9788376805955

Opis książki

Kreatywność jest paradoksalna. Aby stworzyć dzieło, jego twórca musi posiadać wiedzę. By jednak zobaczyć nieoczekiwane i wyjątkowe połączenia, musi zapomnieć, że wiedzę posiada to jedna z myśli Michaela Michalko, najbardziej inspirującego dziś autora zgłębiającego temat kreatywnego myślenia. Podaje warunki skutecznej, dobrej kreacji. Ożywcze, warte refleksji.


""

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

www.marketingnarracyjny.pl

zobacz inne książki w kategorii:
Marketing