Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press

Giving Presentations

Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press
Cena: 24,90zł   Dodaj do koszyka
Autor: Harvard Business School Press, Nick Morgan
Tłumacz: AnnaKwaśniewska
Data wydania: 20 February 2008

Prezentuj swoje pomysły od najlepszej strony Nawiązanie kontaktu za słuchaczami Stosowanie odpowiednich środków przekazu Techniki trwałego przyciągania uwagi Reagowanie na trudne pytania Kierowanie zespołem poprzez sensowną inspirację to rozwiązanie stosowane ...
Format: 122x194     ISBN: 978-83-246-1332-8     EAN: 9788324613328

Opis książki

Prezentuj swoje pomysły od najlepszej strony

  • Nawiązanie kontaktu za słuchaczami
  • Stosowanie odpowiednich środków przekazu
  • Techniki trwałego przyciągania uwagi
  • Reagowanie na trudne pytania

Kierowanie zespołem poprzez sensowną inspirację to rozwiązanie stosowane przez skutecznych menedżerów. Prezentacja jest narzędziem tyleż efektywnym, co zwykle niedocenianym. A przecież służy ona tak wielu celom jednocześnie. Jest najlepszym nośnikiem informacji. Skłania do dyskusji. Wzbudza chęć rozwiązywania problemów. Przede wszystkim jednak pobudza do działania. Nim zaczniesz się do niej przygotowywać, zastanów się, co chcesz osiągnąć, co przekazać, co uwypuklić. Kluczem do sukcesu jest dobranie odpowiednich narzędzi.

Sprawdź:

  • jakie reakcje wzbudzają Twoje pomysły,
  • czy regularność spotkań ma znaczenie,
  • w jaki sposób dobrać odpowiednie pomoce wizualne,
  • jak oddziaływać na odbiorców,
  • co warto jeszcze przeczytać.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Bądź menedżerem, który potrafi:

  • wpłynąć na odbiorców i skutecznie sprzedać pomysł,
  • przygotować inspirujący raport podsumowujący projekt,
  • klarownie przedstawić nowe pomysły, cele i plany,
  • przemawiać tak, by zaczarować zespół i pobudzić go do działania.