Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo

Harvard Business Review on the Tests of a Leader (Harvard Business Review Paperback Series)

Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo
Cena: 69,00zł   Dodaj do koszyka
Autor: Harvard Business School
Tłumacz: pracazbiorowa
Data wydania: 11 May 2009

Przywództwo to działanie, nie stanowisko. Donald H. McGannon Nie jest łatwo być na szczycie. Zarządzający przechodzą ciągłe sprawdziany -- od najbardziej przyziemnych po najcięższe, zagrażające całej organizacji. Bycie przywódcą to ...
Format: A5     ISBN: 978-83-246-1556-8     EAN: 9788324615568

Opis książki

Przywództwo to działanie, nie stanowisko.
Donald H. McGannon

Nie jest łatwo być na szczycie. Zarządzający przechodzą ciągłe sprawdziany -- od najbardziej przyziemnych po najcięższe, zagrażające całej organizacji. Bycie przywódcą to prawdziwe wyzwanie, a umiejętności, które powinien posiadać prawdziwy lider, nie da się zdobyć nawet na najlepszych uniwersytetach. Trudno także zaufać jedynie swojej intuicji. Gra toczy się o zbyt wysoką stawkę - o przyszłość całego przedsiębiorstwa, zespołu, istotnych projektów.

Aby pokonywać przeszkody przy poważnym kryzysie, prosperować w środowisku biznesowym charakteryzującym się szybkimi zmianami i nie stracić orientacji w gąszczu reguł zachowania organizacyjnego, trzeba zdać się na zdobyte wcześniej doświadczenie. Praktyka jest tu wprost nieoceniona. Co jednak ma zrobić początkujący przywódca lub nawet doświadczony menedżer, który znalazł się w zupełnie obcej sobie sytuacji? Skąd czerpać inspirację? Gdzie szukać wskazówek? Ten zbiór przenikliwych artykułów pomoże Ci zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami i stać się silniejszym, mądrzejszym i bardziej wiarygodnym liderem.


Autorytety w świecie zarządzania zdradzą Ci, jak:
  • wykorzystać odwagę i zarządzać ryzykiem;
  • umiejętnie gospodarować czasem i przyjmowanymi priorytetami;
  • korzystać z feedbacku;
  • odnajdywać się w nowym otoczeniu rynkowym;
  • tworzyć operacyjne, osobiste i strategiczne sieci kontaktów.

Niniejsza seria dostarcza współczesnym menedżerom cennych informacji -- koniecznych, by stać się konkurencyjnym w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Harvard Business Review jest niezbędną pozycją czytelniczą dla osób zarządzających i ambitnych pracowników w organizacjach na całym świecie. Zbiór artykułów prezentuje przełomowe idee oraz stanowiska czołowych myślicieli, poczynając od najwybitniejszych teoretyków, których praca pozwoliła na zdefiniowanie całej dziedziny, a kończąc na młodych talentach, które zmieniają nasz sposób myślenia o sprzedaży, marketingu, komunikacji i zarządzaniu.