Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań

151 Quick Ideas to Get New Customers

Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań
Cena: 34,90zł   Dodaj do koszyka
Autor: Jerry R. Wilson
Tłumacz: MagdaWitkowska
Data wydania: 21 October 2008

Twój osobisty regulamin pracy Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu Reguły -- strona po stronie Arcymistrz zdobywania nowych zleceń Pozyskiwanie ...
Format: A5     ISBN: 978-83-246-1649-7     EAN: 9788324616497

Opis książki

Twój osobisty regulamin pracy
  • Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
  • Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
  • I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu

Reguły -- strona po stronie
Arcymistrz zdobywania nowych zleceń

Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej, przyznają, że jednym z najważniejszych elementów jest odpowiednie nastawienie -- nacechowane entuzjazmem, wiarą w sprzedawany produkt oraz dokładną znajomością jego cech. Kolejny czynnik gwarantujący znakomite rezultaty to znajomość odpowiednich technik i stosowanie właściwych narzędzi w celu przyciągnięcia klientów.

Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Proponujemy Ci wartościowe wskazówki odnośnie tego, jak kształtować świadomość Twojej firmy i marki wśród potencjalnych klientów, a także jak spojrzeć na zagadnienie sprzedaży oczami kupującego. Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów "w ciemno". Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania!

Metody działania w sytuacji, gdy:
  • masz do czynienia z klientami twardymi i wymagającymi
  • chcesz wzbudzić zaufanie do siebie i oferowanego produktu
  • potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego działania
  • działasz pod silną presją i masz do dyspozycji mało czasu
  • czujesz, że klient zaczyna Ci się wyślizgiwać.