FERRPLAY - rusza program partnerski FERRO dla instalatorów i sprzedawców

newss  |   |  + 0  |  Ocena: (głosy: 0)



FERRO, czołowy producent armatury i rozwiązań instalacyjnych, z początkiem grudnia uruchomił program partnerski FERRPLAY. Jeśli jeszcze do niego nie dołączyłeś, zrób to jak najszybciej! Rejestracja na stronie ferrplay.com .

FERRPLAY to program dla profesjonalistów – instalatorów i sprzedawców produktów FERRO. Ma na celu wspieranie ich w codziennej pracy poprzez dostęp do fachowej wiedzy oraz premiowanie aktywnej współpracy i budowanie trwałych relacji z partnerami.

Uczestnicy FERRPLAY będą mogli zdobywać punkty za zakup produktów oznaczonych logo programu, a następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody: vouchery do popularnych sklepów i miejsc, nagrody rzeczowe i pieniężne w postaci karty prepaid lub przelewu na konto. Sam wybierasz, bo najlepiej wiesz, czego potrzebujesz.

FERRPLAY to także branżowa platforma wiedzy, na której znajdziesz wiele możliwości rozwoju i zdobywania punktów. Oprócz artykułów z fachową wiedzą, szkoleń, gry edukacyjnej i wyzwań, możesz zyskać dodatkowe punkty za:

  • uzupełnienie profilu,
  • przejście samouczka,
  • uczestnictwo w eventach,
  • rywalizację z kolegami z branży.


Aktywni uczestnicy, którzy uzupełnią profil, biorą udział w grze edukacyjnej i kupują premiowane produkty, otrzymają też specjalny certyfikat potwierdzający ich kompetencje i zaangażowanie w społeczność FERRPLAY.

FERRPLAY – dołącz do naszej drużyny!


Choć w pełnym wymiarze program ruszył z początkiem grudnia, instalatorzy i dystrybutorzy produktów GRUPY FERRO rejestrują się w nim już od kilku miesięcy. Nie zwlekaj, jeśli nie chcesz pozostać w tyle.

Dlaczego warto dołączyć do FERRPLAY?

 

  • Punkty za zakupy – premiowanie współpracy poprzez prosty system nagradzania: kupujesz produkt, skanujesz kod na opakowaniu, a punkty trafiają na Twoje konto.
  • Gra edukacyjna – szybki i prosty sposób na zapoznanie się z produktami FERRO. Kilka minut dziennie wystarczy, by zdobyć cenną wiedzę i punkty.
  • Wyzwania – przygotowane w aż czterech wariantach akcje specjalne, które pozwolą Ci zdobywać dodatkowe punkty.  
  • Bonusy – atrakcyjne nagrody do wyboru za punkty zdobyte przy okazji codziennej pracy.
  • Wsparcie techniczne – dostęp do materiałów informacyjnych i działań promocyjnych marki FERRO.
  • Rozwój zawodowy – możliwość uczestniczenia w szkoleniach, eventach i innych inicjatywach skierowanych do specjalistów. Dowiesz się o nich z wyprzedzeniem z aktualności. Dlatego warto być na bieżąco.

– FERRPLAY to coś więcej niż program partnerski, to początek długofalowej współpracy i dialogu z rynkiem. Chcemy być blisko instalatorów, słuchać ich potrzeb i wspierać w rozwoju. Strona ferrplay.com to pierwszy krok w tym kierunku – mówi Krystyna Czarnocka, Marketing Manager North-West Europe FERRO S.A.

Społeczność FERRPLAY – doceniamy zaangażowanie


Program FERRPLAY został stworzony z myślą o tych, którzy na co dzień pracują z produktami FERRO. Firma FERRO ceni zaufanie, jakim od lat darzą ją profesjonalni odbiorcy, ich aktywność i zaangażowanie. Proponując nową formę współpracy, chce podkreślić partnerskie podejście do kontrahentów, ugruntować dobre relacje i wyróżnić tych, którzy mają znaczący wkład we wspólny rozwój. 

Rejestracja w programie FERRPLAY to najprostszy sposób, by być zawsze na bieżąco z nowymi produktami, wydarzeniami, wyzwaniami i promocjami, a jednocześnie zyskać dostęp do wiedzy, certyfikatów oraz atrakcyjnych nagród za codzienną pracę. 

FERRPLAY – gramy do jednej bramki! 

Więcej szczegółów na stronie: ferrplay.com .



FERRO
press box   

 

Oceń poradę: Przydatna Nie polecam

Komentarze

Zostaw komentarz: