FERRPLAY - rusza program partnerski FERRO dla instalatorów i sprzedawców
0 | Ocena:
(głosy: 0)
FERRO, czołowy producent armatury i rozwiązań instalacyjnych, z początkiem grudnia uruchomił program partnerski FERRPLAY. Jeśli jeszcze do niego nie dołączyłeś, zrób to jak najszybciej! Rejestracja na stronie ferrplay.com .
FERRPLAY to program dla profesjonalistów – instalatorów i sprzedawców produktów FERRO. Ma na celu wspieranie ich w codziennej pracy poprzez dostęp do fachowej wiedzy oraz premiowanie aktywnej współpracy i budowanie trwałych relacji z partnerami.
Uczestnicy FERRPLAY będą mogli zdobywać punkty za zakup produktów oznaczonych logo programu, a następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody: vouchery do popularnych sklepów i miejsc, nagrody rzeczowe i pieniężne w postaci karty prepaid lub przelewu na konto. Sam wybierasz, bo najlepiej wiesz, czego potrzebujesz.
FERRPLAY to także branżowa platforma wiedzy, na której znajdziesz wiele możliwości rozwoju i zdobywania punktów. Oprócz artykułów z fachową wiedzą, szkoleń, gry edukacyjnej i wyzwań, możesz zyskać dodatkowe punkty za:
- uzupełnienie profilu,
- przejście samouczka,
- uczestnictwo w eventach,
- rywalizację z kolegami z branży.
Aktywni uczestnicy, którzy uzupełnią profil, biorą udział w grze edukacyjnej i kupują premiowane produkty, otrzymają też specjalny certyfikat potwierdzający ich kompetencje i zaangażowanie w społeczność FERRPLAY.
FERRPLAY – dołącz do naszej drużyny!
Choć w pełnym wymiarze program ruszył z początkiem grudnia, instalatorzy i dystrybutorzy produktów GRUPY FERRO rejestrują się w nim już od kilku miesięcy. Nie zwlekaj, jeśli nie chcesz pozostać w tyle.
Dlaczego warto dołączyć do FERRPLAY?
- Punkty za zakupy – premiowanie współpracy poprzez prosty system nagradzania: kupujesz produkt, skanujesz kod na opakowaniu, a punkty trafiają na Twoje konto.
- Gra edukacyjna – szybki i prosty sposób na zapoznanie się z produktami FERRO. Kilka minut dziennie wystarczy, by zdobyć cenną wiedzę i punkty.
- Wyzwania – przygotowane w aż czterech wariantach akcje specjalne, które pozwolą Ci zdobywać dodatkowe punkty.
- Bonusy – atrakcyjne nagrody do wyboru za punkty zdobyte przy okazji codziennej pracy.
- Wsparcie techniczne – dostęp do materiałów informacyjnych i działań promocyjnych marki FERRO.
- Rozwój zawodowy – możliwość uczestniczenia w szkoleniach, eventach i innych inicjatywach skierowanych do specjalistów. Dowiesz się o nich z wyprzedzeniem z aktualności. Dlatego warto być na bieżąco.
– FERRPLAY to coś więcej niż program partnerski, to początek długofalowej współpracy i dialogu z rynkiem. Chcemy być blisko instalatorów, słuchać ich potrzeb i wspierać w rozwoju. Strona ferrplay.com to pierwszy krok w tym kierunku – mówi Krystyna Czarnocka, Marketing Manager North-West Europe FERRO S.A.
Społeczność FERRPLAY – doceniamy zaangażowanie
Program FERRPLAY został stworzony z myślą o tych, którzy na co dzień pracują z produktami FERRO. Firma FERRO ceni zaufanie, jakim od lat darzą ją profesjonalni odbiorcy, ich aktywność i zaangażowanie. Proponując nową formę współpracy, chce podkreślić partnerskie podejście do kontrahentów, ugruntować dobre relacje i wyróżnić tych, którzy mają znaczący wkład we wspólny rozwój.
Rejestracja w programie FERRPLAY to najprostszy sposób, by być zawsze na bieżąco z nowymi produktami, wydarzeniami, wyzwaniami i promocjami, a jednocześnie zyskać dostęp do wiedzy, certyfikatów oraz atrakcyjnych nagród za codzienną pracę.
FERRPLAY – gramy do jednej bramki!
Więcej szczegółów na stronie: ferrplay.com .
FERRO
press box
Oceń poradę: Przydatna Nie polecam

Wykop





