Branżę piekarniczo-cukierniczą w Polsce od zawsze charakteryzuje przywiązanie do tradycji. Nic więc dziwnego, że wkroczenie w XXI wiek dla wielu jej przedstawicieli nie było zadaniem łatwym. Problemem okazały się nie tylko nowinki technologiczne, jak usprawniające kontakt z klientem profile społecznościowe czy e-sprzedaż, ale także sytuacja gospodarcza, w której znalazła się branża na przełomie wieków. czytaj »
Halloween. Wersja dla ciekawych (i głodnych)
Zadowolić niejadka
Meksyk na okrągło!
5 ciekawostek, których nie wiedziałeś o szparagach
Jak kupować sery żółte podczas letnich upałów
4 kroki do wygranej z… przesileniem wiosennym!
Przygotowania do Wielkanocy: jak skutecznie wyczyścić sprzęt AGD?
Jak ożywić wygląd klasycznej kuchni?
Wsparcie w kuchni podczas Bożego Narodzenia
Quesadilla – danie ze słonecznego Meksyku na chłodną jesień