Wygospodaruj miejsce w swoim domu na rzeczy, którymi musisz się zająć, np. rachunki do zapłacenia, formularze do wypełnienia czy inne dokumenty które musisz przeczytać. Jak tylko przestaną być potrzebne, to wyrzuć lub schowaj je w odpowiednie miejsce.
rbrys | 2008-08-14
Ocena:
Głosy: 1
Rób porządki na bieżąco - jeżeli coś jest do śmieci, to wyrzuć to. Jeżeli coś ma swoje miejsce, to odłóż to tam.
rbrys | 2008-08-14
Ocena:
Głosy: 1
Zawsze odkładaj wszystko na swoje miejsce.
rbrys | 2008-08-14
Ocena:
Głosy: 2
Zajrzyj do sklepu i poszukaj odpowiednich rozwiązań i pojemników dla rzeczy, które przechowujesz. Mnóstwo dobrych rozwiązań znajdziesz w Ikea, ale tak naprawdę już kupienie teczek czy segregatora na dokumenty może Tobie znacznie ułatwić życie - mało kosztuje, a unikniesz przeglądania sterty rachunków, umów i innych dokumentów za każdym razem, kiedy potrzebujesz coś znaleźć.
rbrys | 2008-08-14
Ocena:
Głosy: 1
Postaraj się, aby w Twoim domu wszystkie rzeczy miały swoje miejsce - w ten sposób nie będziesz się zastanawiał gdzie tym razem porzuciłeś klucze.
rbrys | 2008-08-14
Ocena:
Głosy: 2
Jest jeszcze inny sposób na utrzymanie porządku. Mało popularny, ale warto przeczytać http://elathaslane.blogspot.com/2011/07/najlepszy-sposob-na-utrzymanie-porzadku.html
TheElatha | 2011-08-14
Ocena:
Głosy: 3