Ponad 630 tysięcy złotych na rzecz potrzebujących zebrane podczas tegorocznego Rajdu Gorących Serc, trzy edycje Wyścigu z Tomaszem Marczyńskim dla kolarzy amatorów oraz trening Coffee Ride zorganizowany dla pasjonatów kolarstwa. To tylko niektóre działania w jakie w mijającym sezonie zaangażowała się marka Soudal, która od lat aktywnie promuje sport – zarówno w wymiarze amatorskim, jak i profesjonalnym. W tym roku firma po raz kolejny świętowała sukcesy z utytułowaną drużyną kolarską Soudal Quick-Step, umocniła oficjalne partnerstwo z Tour de Pologne, a także zadebiutowała jako sponsor trzykrotnego Mistrza Polski w żużlu – zespołu Orlen Oil Motor Lublin. czytaj »
Jak zamontować oraz uszczelnić okna i drzwi w niskich temperaturach?
Jak zadbać o komfort i ochronę oczu latem
Barwione soczewki okularowe – modny gadżet czy lepszy komfort widzenia?
Okularnicy na stok czyli aktywność fizyczna i sporty zimowe w okularach – moda, wygoda, a może konieczność?
Wady wzroku a letnia aktywność i uprawianie sportów, czyli okularnicy na start!
Zachęć dziecko do sportu - startuje druga rekrutacja do programu Kluby Sportowe Orange!
Polacy stawiają na sport!
Czy można ćwiczyć podczas przeziębienia?