Najnowsze porady: Praca i Kariera

Znaleziono: 181
Wojsko zawodowe - jak się dostać?
Poradopedia.pl | 2011-04-17
Twoim marzeniem jest praca w wojsku? Przeczytaj poradę i dowiedz się jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać żołnierzem zawodowym. czytaj »
Przepisy prawa Jak umiejętnie wypowiedzieć i rozwiązać umowę o pracę?
Poradopedia.pl | 2011-04-07
Przeczytaj poniższy tekst a dowiesz się jak wypowiedzieć i rozwiązać umowę o pracę, nie naruszając przy tym przepisów Kodeksu pracy. czytaj »
Ręka na powitanie Jak zrobić dobre wrażenie na rozmowie kwalifikacyjnej?
Poradopedia.pl | 2011-04-04
Rozmowa kwalifikacyjna to kolejny krok podczas starania się o pracę. Przeczytaj naszą poradę a dowiesz się jak się przygotować do spotkania oraz jak się zachować na samej rozmowie z potencjalnym pracodawcą. czytaj »
Biuro w domu Jak efektywnie pracować w domu?
Poradopedia.pl | 2011-03-31
Praca w domu wymaga samodyscypliny i bardzo dobrej organizacji. Przeczytaj poniższy tekst a dowiesz się jak zwiększyć swą efektywność pracując w domu. czytaj »
Napisać list motywacyjny Jak pisać cv?
Poradopedia.pl | 2011-03-18
Jak napisać CV, aby pracodawca zwrócił na nie uwagę? Przeczytaj nasze wskazówki, a dowiesz się na co zwrócić uwagę przy pisaniu swojego życiorysu. czytaj »
Jak przemawiać, aby ludzie nas słuchali?
Poradopedia.pl | 2011-03-04
Zdolność wypowiadania się przed większą publicznością to umiejętność, którą niewielu z nas posiada. Ci którzy ją nabyli wiedzą, że jest jednym z warunków osiągnięcia sukcesu w budowaniu kariery czytaj »
Ręka na powitanie Jak rozwiązywać konflikty w pracy?
Poradopedia.pl | 2011-02-15
Bardzo trudno uniknąć konfliktów zwłaszcza gdy pracujemy w dużej organizacji, ale można próbować różnymi sposobami je rozwiązywać. czytaj »
Napisać list motywacyjny Zasady pisania listu motywacyjnego
Poradopedia.pl | 2011-02-07
List motywacyjny to pismo składane przez kandydata na miejsce pracy ale też w celu uzyskania podwyżki albo awansu. Jest wymagany oprócz CV przez wielu pracodawców jako dokument pozwalający wziąć udział w procesie rekrutacyjnym na dane stanowisko pracy. czytaj »
Kalendarz Jak być dobrze zorganizowanym?
Poradopedia.pl | 2011-01-27
Dobra organizacja to połowa sukcesu. Warto być dobrze zorganizowanym zwłaszcza przy dzisiejszym tempie życia. Jeśli masz wrażenie, że ciągle brakuje Ci czasu a każdą czynność wykonujesz chaotycznie, nerwowo i bez przemyślenia, przeczytaj poniższy tekst. Bo właśnie do Ciebie skierowane są przedstawio czytaj »
Szef Jak być asertywnym?
Poradopedia.pl | 2011-01-26
Osoba asertywna ma jasno określone, realistyczne cele. Nie poddaje się naciskom innych osób, potrafi z wyczuciem i kulturą wyrażać własne zdania, opinie i potrzeby. Ale też umie odmawiać i przyjmować uwagi pozytywne oraz negatywne; dba o własne interesy mając jednocześnie na uwadze dobro drugiej str czytaj »
Znaleziono: 181