Najnowsze porady: Praca i Kariera

Znaleziono: 181
Mapy myśli Mind mapping - jak dobrze robić notatki
Poradopedia.pl | 2009-06-03
Mapy myśli (ang. mind mapping) to narzędzie, które pomaga nam lepiej myśleć i pamiętać, kreatywnie rozwiązywać problemy i podejmować stosowne... czytaj »
Zwolnienie z pracy W jakiej wysokości powinna mi zostać wypłacona odprawa przy zwolnieniach grupowych?
gnommy21 | 2009-02-20
Osobie, która odchodzi z zakładu pracy z przyczyn jej niedotyczących, przysługuje odprawa pieniężna uzależniona od stażu pracy w danym zakładzie pracy oraz ... czytaj »
Co robić jak zaspałeś lub jesteś poważnie spóźniony
Poradopedia.pl | 2008-10-17
Nie usłyszałeś budzika, zapomniałeś o spotkaniu albo po prostu dowiedziałeś się o nim w ostatniej chwili? Przede wszystkim nie panikuj... czytaj »
Planowanie zadań Getting Things Done, czyli skuteczne realizowanie zadań
roman | 2008-09-10
Wśród wielu metod zarządzania czasem i zadaniami, które pozwalają na szybsze radzenie sobie z natłokiem zadań i pilnowaniem wszystkich terminów, na uwagę z pewnością zasługuje metoda "Getting Things Done" opisana przez Davida Allena w książce o tym samym tytule. czytaj »
Jak osiągnąć sukces w pracy i życiu osobistym?
lula78 | 2008-07-31
Bardzo ważne pytanie, które myślę, że każdy sobie kiedyś je zadał. Jak osiągnąć sukces? Myślę, że sukces można osiągnąć nieustannie... czytaj »
Jak się ubrać na rozmowę o pracę?
annas | 2008-06-28
Pierwsze wrażenie, również – a może przede wszystkim – to wizualne jest niezmiernie ważne. Strój osoby ubiegającej się o pracę... czytaj »
Budzik, zegar Jak być punktualnym i nigdy się nie spóźniać
Poradopedia.pl | 2008-05-24
Masz problemy ze spóźnianiem? A może jeszcze sobie tego nie uświadomiłeś? Dlaczego spóźnianie jest złe? Spóźnianie się odbierane jest przez... czytaj »
Przepisy prawa Jak wyliczyć urlop wypoczynkowy?
hoody99 | 2008-05-13
Urlop wypoczynkowy wyliczamy biorąc pod uwagę wymiar urlopu (20 lub 26 dni) oraz liczbę przepracowanych w danym roku miesięcy. czytaj »
Feng shui w pracy, czyli co zmienić, aby odnieść sukces w życiu zawodowym?
andy357 | 2008-04-10
1) Organizacja biurka - zacznij od otoczenia swojego biurka. Uporządkuj je, odpowiednio ustaw rzeczy, aby był na nim ład i porządku... czytaj »
Jak prawidłowo przydzielić obowiązki nowym pracownikom? (na wesoło)
vbn765 | 2008-04-08
Wzięte z internetu, na wesoło ;-) 1. W zamkniętym pokoju umieścić 400 cegieł. 2. Wpuścić nowo zatrudnionych do pokoju z cegłami... czytaj »
Znaleziono: 181