Podstawowym dokumentem, który umożliwia cudzoziemcowi zatrudnienie na terytorium Polski jest zezwolenie na pracę wydawane przez właściwego wojewodę na wniosek pracodawcy. Obowiązek posiadania takiego dokumentu dotyczy tych cudzoziemców, którzy nie mogą być zatrudnieni bez zezwolenia w Polsce. czytaj »
Bezpieczne kanały zgłaszania nieprawidłowości przez sygnalistów: Dlaczego warto postawić na szyfrowane rozwiązania?
Prawnik w firmie - konieczność czy zbędny wydatek?
Kto to jest sygnalista?
Legalność ogrodzeń elektrycznych
Rozwód bez Stresu: Jak Adwokat Może Ułatwić Ten Proces
Jaka jest różnica między opłatą licencyjną a opłatą subskrypcyjną?
Czy za święto w niedzielę przysługuje dodatkowy dzień wolny?
Postępowanie restrukturyzacyjne - jak wygląda i jak się do niego przygotować
Premium SMS - co powinieneś wiedzieć o płaceniu SMS i rezygnacji z usług
Zwrot towaru kupionego przez Internet