Katowice, kojarzone mocno z górnictwem i szybko rozrastającym się przemysłem, od kilku lat przełamują stereotypy i podejmują stanowcze działania na rzecz ekologii. czytaj »
Klienci PGE Obrót, którzy planują własną instalację fotowoltaiczną z magazynem energii lub magazynem ciepła, oprócz dofinansowania z ogólnopolskiego programu Mój Prąd 6.0 mogą otrzymać dodatkowe 2 000 zł upustu. czytaj »
Podczas wczorajszej konferencji „Made by Google” zaprezentowano nową serię urządzeń Pixel: smartfony Pixel 9, słuchawki Pixel Buds Pro 2 i smartwatche Pixel Watch 3. czytaj »
Wybierasz się w zagraniczną podróż życia lub na piknik pod miastem? Nieważne w jakiej sytuacji się znajdziesz, ważne, aby mieć takie radia ze sobą. czytaj »
W ostatnich latach fotowoltaika (PV) stała się jednym z najpopularniejszych źródeł odnawialnej energii, przyciągając uwagę zarówno indywidualnych użytkowników, jak i przedsiębiorstw. Decyzja o inwestycji w instalację fotowoltaiczną wymaga jednak starannego rozważenia wielu czynników, aby wybrać najbardziej optymalne rozwiązanie. W tym artykule omówimy kluczowe aspekty, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze odpowiedniego systemu fotowoltaicznego. czytaj »
Sitodruk, znany także jako serigrafia, to technika drukarska polegająca na przetłaczaniu farby przez siatkę, która jest napięta na ramie. Obszary siatki, które nie mają być zadrukowane, są zablokowane za pomocą specjalnej emulsji. W efekcie farba przechodzi przez otwarte obszary siatki, tworząc obraz na podłożu. Technika ta jest stosowana do drukowania na różnorodnych materiałach, takich jak papier, tekstylia, metal, plastik, szkło, drewno i wiele innych. czytaj »
Przy szerokiej gamie opcji dostępnych na rynku, ważne jest, aby dokładnie ocenić i wybrać dostawcę, który zaspokoi potrzeby energetyczne Twojej firmy, zapewniając jednocześnie konkurencyjne ceny i niezawodną obsługę. czytaj »
Reklama wizualna odgrywa kluczową rolę w promocji firmy. W dobie intensywnej konkurencji oraz wszechobecnych mediów społecznościowych, odpowiednio zaplanowana i wykonana kampania wizualna może przynieść znaczące korzyści, takie jak zwiększenie rozpoznawalności marki, przyciągnięcie nowych klientów oraz budowanie lojalności wśród już istniejących. Na co więc warto postawić, aby reklama wizualna była skuteczna? czytaj »