W dynamicznym środowisku produkcyjnym skuteczna komunikacja wewnętrzna nie jest jedynie dodatkiem – to element niezbędny do zapewnienia bezpieczeństwa, płynności procesów i zaangażowania pracowników. Różnorodność językowa, praca zmianowa, ograniczony dostęp do cyfrowych narzędzi – to wszystko sprawia, że budowanie dobrego przepływu informacji wymaga precyzji, empatii i konsekwencji. O tym, jak to robić skutecznie, opowiada Dominika Frydlewicz-Barańska – Dyrektor Personalna w firmie Cedo, działającej na polskim rynku ponad 30 lat. czytaj »
Czy czasami masz wrażenie, że nikt Ciebie nie słucha? Myśli Twojego rozmówcy błądzą gdzieś indziej? Sprawdź, czy powód nie leży po Twojej stronie i co możesz zrobić, aby inni bardziej uważnie słuchali tego, co masz do powiedzenia. czytaj »
Prowadzenie rozmowy z nowopoznanymi osobami sprawia Ci olbrzymie trudności? Przeczytaj naszą poradę i zapoznaj się z zasadami savoir vivre, dzięki którym z łatwością rozpoczniesz i podtrzymasz rozmowę. czytaj »
Na rozmowie o pracę zapytają Cię co dokładnie robiłeś na poszczególnych stanowiskach, dlaczego odeszłeś z danego miejsca pracy, jeżeli uczestniczyłeś... czytaj »